niedziela, 5 stycznia 2020

Tydzień w rozkroku


czyli trochę w starym, trochę w nowym roku. Ani podsumowań ani planów nie robiłam. Natomiast w piatek spędziłam cały dzień w banku, by zrobić przelew na zagraniczne konto. Wypisująca kwit w instytucji pracowej machnęła się w znakach, to raz, dwa, bank wymyślil, że teraz potrzebują dodatkową informację o odbiorcy, bo to nie moje osobiste konto. Na szczęście wystarczyła kopia wysłana elektronicznie, ale sześć godzin zeszło.
orzełka machnęłam, bo nikt nie patrzył:)

Potem negocjacje o naprawienie pralki...  o wszystko wypytywali, tylko nie poinformowali kiedy naprawią.
Pakuję walizkę, bo lecę do Pl. Pomyślę, jak prowadzić blog, bo cotygodniowe relacje z treningu rowerowego jak było na początku, teraz nie mają sensu, bo już tak intensywnie nie jeżdżę. Będę mysleć, odpoczywać, podrożować i spotykać się z dobrymi ludzmi. Do poczytania.


***bankowy update
Dziś zadzwoniła urzedniczka, która realizowała przelew piątkowy: teraz potrzebuje IBAN (którego nie chciała w piątek, choć usilnie jej tłumaczyłam, że jest niezbędny), ksero paszportu strony głównej i z wizą, bo to które zrobiła dla osoby, która teraz w głównym oddziale realizuje przelew jest trochę nieczytelne. Przeraża mnie nie tylko, niesamowita kontrola jakiej poddawne są moje pieniądze, ale też sposób przekazywania dokumentów: przez internetowego komunikatora do jej prywatnego telefonu. Jeszcze trochę detali i ktoś kto ukradnie jej telefon, wyczyści mi konto!

16 komentarzy:

  1. No to czekamy ! Pewnie ja podczytam z opóźnieniem. Dobrego czasu dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje! Wypoczne po powrocie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Orzeł przekozacki. Ja robiłam zawsze aniołki, ale to w czasach, kiedy był śnieg... Moje dzieci tego nie znają, bo na stokach narciarskich wszyscy jesteśmy jak te orły...
    Odpoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje, ostatni raz orla na sniegu robilam 10 lat temu!

    Swietnie sie bawie, tylko glowa troche boli!
    Udanych wyczynow na stoku zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a może po prostu pisz..? ot tak, o niczym, o wszystkim.
    Ten bank to rzeczywiście przerażająca historia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko OK? Koronawirus Cię nie dopadnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ojczyznie vitusa na razie nie ma, wiec delektuje sie wycieczami:)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Relacja?! Zgubila sie w lesie, bo to dlugi spacer byl:)

      Usuń
  8. I jak tam? Wszystko dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko dobrze. Mój Wnuk siedzi w Chengdu i pazury gryzie z bezczynnosci.Razem z Deiną - jego dziewczyna, czekają aż będą mogli znów podjąć pracę w przedszkolu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, swietnie sie bawie! Koczuje u Rodzicielki w PL. Wakacje pelna geba:)

      Usuń

Zagapiłam się

Przyjechałam na miesięczny urlop do PL i zostałam. Od ponad roku odkrywam na nowo ojczyznę polszczyznę w samym centrum naszego pięknego kraj...