niedziela, 10 listopada 2019

tydzień 50/10


Dziś był pierwszy chyba od miesiąca dzień, w którym nie zrobiłam nic związanego z praca, poza porannym plotkowaniem z Obywatelem J. Zmęczenie króluje, ale część obowiazków zakończona, czyli mam kilka wieczorów wolnych (dopiero od poniedziałku). Planuję powrót do yogi, w fitness klubie. Emocje opadają, bo kto chce walczyć z materią wiedząc, że to pewna porażka.Obiad zamiast domowego był w nowootwartej pobliskiej restauracji, która niestety nie zachwyciła. Położyłam maseczkę na twarz.

zdjęcie z czasów wczesno-pazdziernikowych

Taryfowe potyczki lokalno-zaoceaniczne dają się we znaki. Ceny wieprzowiny są wyższe już o 80% a drobiu nawet o sto! Lokalna jadlodajnia pracownicza zmniejszyła racje żywnościowe, więc zanosi się na powrót do gotowania.
Zjadłam dwa proszki przeciwbólowe i teraz czekam na noc, by zalec w łóżku.

8 komentarzy:

  1. Ja mam drugi dzień z rzędu kiedy nawet nie myślę o pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale!
      Tez mialam dzis drugi, ale jutro juz ustawie sie w szeregi:)

      Usuń
  2. Piękny szpaler drzew :)
    Życzę poprawy zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzis juz totalnie lysy!

      Zdrowie dziekuje, dzis juz lepiej... po prostu organizm przypomina o zanidbaniach, gdy odpuszcza stres.

      Usuń
  3. Czytałam, że duży wpływ na inflację ma ASF. Ale 100% podwyżka to poważna sprawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doczytalam, faktycznie choroba zabija duzo zwierzakow. Przy okazji producenci drobiu swidruja ceny jak moga. Ech, ekonomia....

      Usuń
  4. Duo! Duo zdrowia :)
    A ja zrobiłam sobie weekend od wszystkiego i chyba z tego wszystkiego nie zasnę...
    Pozdrawiam ciepło z zimnego kraju. Brrr...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje weekendu od wszystkiego!

      Wlaczylam grejnik, wiec mam calkiem cieplo. Dobrego!

      Usuń

Zagapiłam się

Przyjechałam na miesięczny urlop do PL i zostałam. Od ponad roku odkrywam na nowo ojczyznę polszczyznę w samym centrum naszego pięknego kraj...