niedziela, 5 maja 2019

tydzień 25/9, czyli wolne plus praca


Tydzień wolnego, ale nie obeszło się bez pracy, bo prace do ocenienia plus komentarze do tychże, wykłady do przygotowania. Czasem chciałabym być mniej dokładna, odwalić pracę, i zamiast tworzyć gry, quizy, animacje, po prostu przeczytać paragraf. Kolejny tydzień będzie równie intensywny.
Po wycieczce do Dandong, na chwilę wróciłam do rutyny przedpołudniowej jazdy: 130km w 5 dni, ale w sobotę i niedzielę wiatr znowu mnie pokonał (w porywach do 48kmh).
Ponizej kawalek chinskiego wielkiegu muru w Dandong
Zejście było bardzo strome!




Salon fryzjerski w Dandong (z angielska „hair” – niewielka różnica)

2 komentarze:

  1. cegiel se do kieszeni nakladz, bo Cie kuchnia wywieje i nie daj buk do polnocnej Korei ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Marga,
      moglam cegiel z muru zapakowac do plecaka!

      Usuń

Zagapiłam się

Przyjechałam na miesięczny urlop do PL i zostałam. Od ponad roku odkrywam na nowo ojczyznę polszczyznę w samym centrum naszego pięknego kraj...