niedziela, 26 maja 2019

Tydzień 27-8/11-12


Ostatnie dwa tygodnie były tak intensywne, że fizycznie jestem wyppompowana, a psychicznie... lepiej nie mówić.

Dwa szalone projekty zakończone, czyli będę miała trochę wolnego czasu dla siebie i przygotowanie kolejnego projektu, tym razem długoterminowego.
Na pierwszym szkoleniu, nie pozwoliłam na skopiowanie mojej prezentacji, tłumaczac, ze dostali wydruki z prezentacji, mogli robić notatki, poza tym przygotowałam dla nich pakiet z dokumentami w wordzie oraz krótkimi klipami, które pomogą im w indywidualnej pracy po szkoleniu (wspomniane materiały autorzy umieścili w internecie, tylko trzeba chwilę spędzić by je znalezć i skopiować). Natomniast zaprezentowany ppt, jest moją włanością intelektualną, która stanowi czesć mojej pracy naukowej, i dopuki moja praca nie zostanie opublikowana, nikt nie otrzyma jej elektronicznej kopii.
Na drugi dzień, w sali pojawiła się komisja w silnym składzie i sfotografowali calą prezentację. I taki koniec mojej własności intelektualnej.

5 komentarzy:

  1. anonimowy komentarz probny

    OdpowiedzUsuń
  2. Testujemy, czy mnie przyjmie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to byłam ja Demirja :) - testujemy opcje, które się nei wyświetlały wcześniej mi :(

      Usuń

Zagapiłam się

Przyjechałam na miesięczny urlop do PL i zostałam. Od ponad roku odkrywam na nowo ojczyznę polszczyznę w samym centrum naszego pięknego kraj...