niedziela, 21 kwietnia 2019

tydzień 23/7


Poniedziałek: dość słonecznie; temp. 16°C; wiatr SW 45KMH; wilgotność 14%; dystans 20km
Odzież: jedna para spodni (cieńsze), cieńsza czapka, rękawiczki, polar, t-shirt;
Przy tak silnym wietrze długie dystanse nie wchodzą w rachube. A czasu też brak!

Wtorek: dość słonecznie; temp. 18°C; wiatr S 57KMH; wilgotność 27%; dystans 20km
Odzież: jedna para spodni (cieńsze), cieńsza czapka, rękawiczki, polar, t-shirt;
 
Piątek: słonecznie; temp. 20°C; wiatr S 42KMH; wilgotność 18%; dystans 20km
Odzież: jedna para spodni (cieńsze), cieńsza czapka, rękawiczki, polar, t-shirt;
 
Zapomniałam, że mam blog i mam jezdzić dla kondycji wakacyjnej. Mniej pracy będzie może w przyszłym miesiącu.

Niedzielne spotkanie z dawno niewidzianymi koleżankami oczywiście przy naszych wypiekach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zagapiłam się

Przyjechałam na miesięczny urlop do PL i zostałam. Od ponad roku odkrywam na nowo ojczyznę polszczyznę w samym centrum naszego pięknego kraj...