sobota, 27 lipca 2019

7 dni 643km - mission accomplished!


Nie w Korei, ale przejechane!
dystans, czas, przejechane kilometry od kupna licznika
Jazda w dwóch sesjach dziennie: rano i po południu, żeby uniknać upałów; temperatury wachały się między 24 a 37°C, wiatr wiał czasem nawet do 37km/h. Bołały plecy, barki, kolana i szanowne 4 litery chyba najbardziej!
brzeg rzeki
Czwartego dnia minęły wszystkie złości, nieprzyjemności zostały zapomniane, mózg się wyłaczył. Ponieważ głównie poruszałam się po znajomej ścieżce, czasem ogarniała nuda (miałam tez muzyke), monotonia przerywana klaksonami okazyjnych samochodów, które próbowały zepchnać mnie z drogi. Kilka razy wyjechałam poza ścieżkę, na specjalny pas wzdłuż drogi szybkiego ruchu, ale halas i gorąco od ciężarowek to nie dla mnie. Głównie moje oczy widziały: asfalt, trawę, licznik, krzaczki, jezioro, trawe, licznik, dziecioły, dużo srok i wróbli itd.
w studzienkach rosna rosliny (droga szybkiego ruchu)
W sobotę, gdy licznik wybił 626km chciałam rzucić rower w krzaki lub utopić w pobliskiej rzece i wrocić piechotą do domu (miałam ok 9km do przejscia). Gdyby nadarzyła się taksowka, na pewno bym skorzystała!
juz prawie koncowka polnych kwiatow
Jestem zmęczona, satysfakcji nie czuję, na rower nie spojrzę przez najbliższy tydzień albo i dłużej!

9 komentarzy:

  1. Brawo za wynik i upór by go osiągnąć. Też lubię rower ale jednak nie aż tak. Służy mi głównie jako środek transportu,a jak jeżdżę dla przyjemności to nie więcej niż 15-20 km bo potem to już rzeczywiście tylko tyłek boli,nogi i zostają same nerwy.
    Dlatego tym bardziej doceniam i podziwiam Twój wyczyn 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje, ostatnie kilometry byly piekielne, gdy przeklinalam siebie za glupie pomysly!
    Masz racje, 15-20 km (czyli moj zimowy dystans) dla przyjemnosci w zupelnosci wystarczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moj komputer dziala juz calkiem sprawnie wiec zamierzam Cie odwiedzac regularnie :)
    Wrzucanie roweru do rzeki to dosc nieekologiczne wiec ciesze sie, ze tego nie zrobilas :D Podziwiam wytrwalosc ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, witaj!

    Ekologia w tamtym momencie nawet by mi przez mysl nie przemknela, ale jestem dumna, ze zachowalam sie ekologicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Urlop bez wysilku, to urlop stracony:)

      Nastepnym razem pomysle czteryy razy zanim zgdze sie na dluzsza wyprawe rowerowa!

      Usuń
  6. Zyje! Nawet calkiem dobrze:)

    OdpowiedzUsuń

Zagapiłam się

Przyjechałam na miesięczny urlop do PL i zostałam. Od ponad roku odkrywam na nowo ojczyznę polszczyznę w samym centrum naszego pięknego kraj...