niedziela, 24 marca 2019

tydzień 19/3


Poniedziałek: raczej słonecznie; temp. 13°C; wiatr SW chińska 4 czyli 38KMH w porywach do 49KMH; wilgotność 23%;

Odzież: jedna para spodni (cieńsze), cieńsza czapka, rękawiczki, cieńsza kurtka, podkoszulek zimowy;

Za ciepło się ubrałam.

 

Trasa krótka: 20 km rano.

W wizualizacji zamieniam trudy jazdy pod wiatr, na jazdę pod góre, bo góry dwie będą pod drodze. Wiatr zmniejsza moją prędkość z 20-24 nawet do 10KMH.

 

Wtorek: słonecznie; temp. 15°C; wiatr SW 23 KMH w porywach do 49KMH; wilgotność 23%;

Odzież: jedna para spodni (cieńsze), cieńsza czapka, rękawiczki, polar, podkoszulek;

 

Środa: wieje! W lokalnej skali 3 czyli między 28a38 KMH. Nieco pochmurny dzień, ale to akurat w jeżdżeniu nie przeszkadza.

dystans 22km; temp: 14°C; wilgotność 35%, biało!

 

Czwartek: śnieg mnie powitał z rana; temp. 2°C; wiatr NNW 34KMH; wilgotność 40%; dystans 20km

Dziś trzeba było zrobić zakupy, bo lodówka pustkami świeci.

 

Piątek: słonecznie; temp. 0°C; wiatr NW 19 KMH; wilgotność 22%;
dystans 20km;

Odzież: jedna para spodni (grubsze), cieńsza czapka, rękawiczki, polar, podkoszulek, softshell;



Sobota: Zbyt wietrznie na przejażdżkę.

 

Niedziela: temp: 6°C; wiatr SW 40KMH, wilgotność 24%;

Wieje, wieje i nie przestaje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zagapiłam się

Przyjechałam na miesięczny urlop do PL i zostałam. Od ponad roku odkrywam na nowo ojczyznę polszczyznę w samym centrum naszego pięknego kraj...