niedziela, 23 grudnia 2018

tydzień 5

Poniedziałek: 28 km; 20 km ocieplenie! temp -5°C; wiatr S 5 KMPH; wilgotność 35% Odzież: podkoszulek ocieplany z długim rękawem, polar, softshell, czapka, rękawiczki baranie (futrzane), podwόjne spodnie;
Plus 3.5 km wieczorem, do sklepu i z powrotem

Wtorek: 28 km; 20 km(plus 4 do fitness); dzień słoneczny; temp -2°C; wiatr SW o sile 18 KMPH; wilgotność 45% Odzież: zimowy podkoszulek z długim rękawem, polar, softshell, czapka, rękawiczki futrzane, podwόjne spodnie;
Standardowy dystans przejechałam w 1godz.15 min (przy mniejszym wietrze to tylko godzina). Pojawił się nowy biegacz na trasie, ale zniknął rolkowiec. Jazda sprawia mi coraz większą radość.
Środa: 28 km; 20 kmdzień słoneczny; temp -2°C; wiatr SW o sile 8 KMPH; wilgotność 45% Odzież: podkoszulek z krόtkim rękawem, polar, softshell, czapka, rękawiczki futrzane, podwόjne spodnie;
Piątek: spadł śnieg, nawet dużo; ślisko; nie jeździłam!
Sobota: dzień słoneczny; temp -4°C; wiatr NE o sile 5 KMPH; wilgotność 95%; Odzież j.w.
Droga częściowo pokryta śniegiem oraz lodem. Szczegόlnie denerwujące były wystające fragmenty lodowe, koleiny. Hamulce rewelacyjnie się sprawdzają zarόwno na lodowej powierzchni jak i na śniegu. Standardowy odcinek przejechany w 1h 30 min. Wiatr nie utrudniał jazdy.
W planach na niedzielę, przejechanie podwόjnego dystansu, czyli 50km. Muszę pamiętać o zapakowaniu przekąski.

Niedziela: dzień słoneczny; temp -7°C; wiatr NE o sile 16 KMPH; wilgotność 20%; Odzież zimowy podkoszulek z długim rękawem polar, softshell, czapka, rękawiczki baranie (futrzane), podwόjne spodnie;
Droga oblodzona więc na jednym z zakrętόw wylądowałam na lodzie zajmując spory kawał środka jezdni. Dobrze, że samochόd pojawil się kilka sekund pόźniej, inaczej miałby problem z ominięciem leźącego na drodze. Na razie nic specjalnie nie boli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zagapiłam się

Przyjechałam na miesięczny urlop do PL i zostałam. Od ponad roku odkrywam na nowo ojczyznę polszczyznę w samym centrum naszego pięknego kraj...